Veel gestelde vragen Brasserie Bij Ons Silvolde

Concept / Menukaart

Wat houdt een avondje tapas eten precies in?

Het gaat bij ons om een avondvullend concept. De tafel is dan ook de gehele avond voor je gereserveerd. Je kunt vanaf 16:30 uur reserveren, hierbij kun je dan tot 21:30 uur gebruikmaken van de voorgerechtjes en warme gerechtjes. Tot 22:00 uur kun je onze nagerechtjes bestellen. Gedurende de avond kun je twee gerechtjes per persoon per ronde bestellen. In overleg is het ook mogelijk om meerdere gerechtjes te bestellen per ronde als je bijvoorbeeld niet veel tijd hebt.

Bekijk menukaart

Ik heb een allergie. Hoe weet ik wat ik kan bestellen van de tapaskaart?

Het is zeker mogelijk om met een allergie bij ons te eten, ons keukenteam doet zijn uiterste best om rekening te houden met je allergie. Wij kunnen echter kruisbesmetting en sporen niet uitsluiten. We hebben dan voor je een aangepaste tapaskaart en streeplijsten zodat je zelf kan kijken wat je kan bestellen. Het is voor ons prettig dat je tijdens het reserveren eventuele allergieën vast doorgeeft, zodat wij hier alvast rekening mee kunnen houden.

Ik ben zwanger. Hoe weet ik wat ik kan bestellen van de tapaskaart?

Wij hebben dan voor je een aangepaste tapaskaart met streeplijstjes.

Het is voor ons prettig dat je tijdens het reserveren al aangeeft dat er een persoon zwanger is, zodat wij hier alvast rekening mee kunnen houden.

Ik heb een maagverkleining gehad. Hierdoor kan ik minder eten dan gemiddeld. Dien ik toch het volledige bedrag te betalen?

Ja, dat klopt. Het verschilt per persoon hoeveel rondes er gegeten worden. Onze prijs is niet gebaseerd op aantal rondes, maar het is een vast bedrag voor het all you can eat concept. Wij kunnen dus aan de prijs helaas niks veranderen.

Hebben jullie ook veganistische gerechten?

Ook gasten die veganistisch eten kunnen bij ons een heerlijk avondje uit. De keuze is wel wat beperkter, via onze menukaart kan je precies zien welke gerechten veganistisch zijn.

Bekijk menukaart

Hebben jullie een aangepaste kaart en prijzen voor kinderen?

Ook kinderen kunnen bij ons gezellig tapas eten. Voor kinderen hanteren wij de volgende prijzen:

0 t/m 2 jaar:Gratis
3 t/m 7 jaar:€ 9,50
8 t/m 12 jaar:€ 16,00
Bekijk menukaart

Mag ik als volwassenen ook van de kinderkaart bestellen?

Dit is mogelijk. De prijs voor volwassenen blijft dan wel € 30,95

Bekijk menukaart

RESERVEREN

Moet ik reserveren of kan ik ook zo binnenlopen?

Reserveren is wenselijk en aan te raden, maar niet verplicht. Houdt er wel rekening mee dat het kan dat wij die dag volgeboekt zijn en geen plek meer voor je hebben.

Reserveren

Hoe kan ik reserveren bij jullie?

Uw reservering voor Brasserie Bij Ons ontvangen wij graag online. Als je toch liever telefonisch je reservering door wilt geven, dan kan dit iedere dag tussen 14:00 uur en 17:00 uur via 0315-345020.

Reserveren

Ik heb een tafel voorkeur, kan dit?

Wij doen ons uiterste best om tafelvoorkeuren te honoreren. Echter kunnen wij geen tafelvoorkeuren garanderen. Vermeld je voorkeur bij je reservering zodat wij hier rekening mee kunnen houden. Nogmaals, beloven kunnen we niet, maar we doen zeker ons best!

Hoe moet ik mijn reservering annuleren of wijzigen?

Annuleren of een wijzigingen doorvoeren kan je heel eenvoudig via je bevestigingsmail doen. Als je dit toch liever telefonisch door wilt geven, dan kan dit iedere dag tussen 14:00 uur en 17:00 uur via 0315-345020.

Ik heb al gereserveerd maar een persoon is verhindert om te komen, of er komt een extra persoon mee. Moet ik dit doorgeven?

Graag. Op deze manier kunnen wij er voor zorgen dat jullie tafel correct klaarstaat als je arriveert. Zeker als er een extra persoon meekomt. Het is namelijk niet vanzelf sprekend dat je tafel ruim genoeg is voor een extra persoon.

Dit kan je heel eenvoudig aanpassen via je bevestigingsmail. Als je dit toch liever telefonisch door wilt geven, dan kan dit iedere dag tussen 14:00 uur en 17:00 uur via 0315-345020.

Bekijk menukaart

Kan ik een tafel op het terras reserveren?

Dat is mogelijk. Dit kan je tijdens het plaatsen van je online reservering kiezen of telefonisch doorgeven. Houdt er wel rekening mee dat wij dan binnen geen plek voor je vrijhouden. Mocht het weer dan niet meezitten, dan is er geen garantie dat je naar binnen kunt verplaatsen.

Reserveren

Is het mogelijk om met een grote groep te komen eten?

Ja t/m 20 personen kan je zelf de reservering plaatsen als er nog capaciteit is voor die datum. Wil je met meer dan 20 personen komen, dan kun je het beste even contact met ons opnemen.

Naar contact

Hebben jullie en reservelijst?

Wij werken niet met een reservelijst, zodra er een annulering plaatsvindt komt de tafel direct vrij. Dus houdt onze website in de gaten.

Reserveren

CADEAUBONNEN

Hebben jullie cadeaubonnen?

Wij hebben onze eigen ‘proefpassen’ deze kan je via onze site bestellen, of bij ons afhalen in het restaurant. Ieder gewenst bedrag kan hier opgezet worden. De proefpas blijft ook onbeperkt geldig, er zit geen verloopdatum op.

Reserveren

Welke dinerbonnen accepteren jullie?

Het beste kan je kijken op de site van je desbetreffende dinerbon. Staan wij hier als restaurant tussen, dan kan je daarmee betalen in ons restaurant.

Zorg wel dat je weet welk bedrag er op je dinerbon staat, dit kunnen wij niet voor je achterhalen.

ALGEMENE VRAGEN

Is het mogelijk om op rekening te betalen?

Als bedrijf zijnde kunt u bij ons op factuur eten. Wij ontvangen dan graag, vooraf gaande aan het diner, uw nodige gegevens.

Kunnen wij apart afrekenen?

Tot aan 8 personen kan je bij ons apart afrekenen. Het is helaas niet mogelijk om dit met een gezelschap boven de 8 personen te doen omdat dit voor ons teveel tijd kost.

Is jullie restaurant rolstoel toegankelijk?

Ja. Onze locatie in Silvolde is rolstoel toegankelijk . Wij beschikken ook over een minder valide toilet. Het is voor ons wel prettig als je dit alvast wilt aangeven bij het maken van de reservering, zodat wij rekening kunnen houden met je tafel in het restaurant.

Zijn huisdieren welkom in het restaurant?

Huisdieren zijn uitsluitend op het terras toegestaan, binnen in ons restaurant helaas niet. Met uitzondering van hulphonden.

Is er een kinderhoek aanwezig?

We beschikken niet over een kinderhoek. Wel hebben wij placemats met een kleurplaat en kleurtjes voor de kleine gasten.

Ik wil graag werken bij jullie, waar kan ik solliciteren?

Het beste kan je een mail sturen naar silvolde@bijonseten.nl met daarin je CV en motivatie brief.

Waar kan ik het beste de auto parkeren?

Het beste kan je de auto parkeren bij de oude Sint Mauritiuskerk in Silvolde.(Kerkenstraat 6, 7064 BH Silvolde)

Routebeschrijving

Staat jouw vraag er niet bij?

Neem dan gerust contact met ons op

Naar contact