Heb je een vraag? De veelgestelde vragen hebben we op een rijtje gezet. Check hier of hij ertussen staat!
Concept / menukaart
Wat houdt een avondje tapas eten precies in?
Het gaat bij ons om een avondvullend concept. De tafel is dan ook de gehele avond voor je gereserveerd. Je kunt vanaf 16:30 uur reserveren, hierbij kun je dan tot 21:30 uur gebruikmaken van de voorgerechtjes en warme gerechtjes. Tot 22:00 uur kun je onze nagerechtjes bestellen. Gedurende de avond kun je twee gerechtjes per persoon per ronde bestellen. In overleg is het ook mogelijk om meerdere gerechtjes te bestellen per ronde als je bijvoorbeeld niet veel tijd hebt.
Ik heb een allergie. Hoe weet ik wat ik kan bestellen van de tapaskaart?
Ons keukenteam doet zijn uiterste best om rekening te houden met je allergie. Wij kunnen echter kruisbesmetting en sporen niet uitsluiten. We hebben dan een aangepaste tapaskaart voor je, zodat je zelf kan kijken wat je kan bestellen.
Wij kunnen rekening houden met de volgende allergenen of dieetwensen: Gluten, lactose, noten, pinda en zwanger. Voor overige allergenen of dieetwensen vragen wij je contact met ons op te nemen. Het is voor ons prettig dat je tijdens het reserveren eventuele allergenen of dieetwensen direct doorgeeft, zodat wij hier alvast rekening mee kunnen houden.
Ik ben zwanger. Hoe weet ik wat ik kan bestellen van de tapaskaart?
Wij hebben dan voor je een aangepaste tapaskaart met streeplijstjes.
Het is voor ons prettig dat je tijdens het reserveren al aangeeft dat er een persoon zwanger is, zodat wij hier alvast rekening mee kunnen houden.
Ik heb een maagverkleining gehad. Hierdoor kan ik minder eten dan gemiddeld. Dien ik toch het volledige bedrag te betalen?
Ja, dat klopt. Het verschilt per persoon hoeveel rondes er gegeten worden. Onze prijs is niet gebaseerd op aantal rondes, maar het is een vast bedrag voor het all you can eat concept. Wij kunnen dus aan de prijs helaas niks veranderen.
Hebben jullie ook veganistische gerechten?
Ook gasten die veganistisch eten kunnen bij ons een heerlijk avondje uit. De keuze is wel wat beperkter, via onze menukaart kan je precies zien welke gerechten veganistisch zijn.
Hebben jullie een aangepaste kaart en prijzen voor kinderen?
Ook kinderen kunnen bij ons gezellig tapas eten. Voor kinderen hanteren wij de volgende prijzen:
0 t/m 2 jaar: | Gratis |
3 t/m 7 jaar: | € 11,- |
8 t/m 12 jaar: | € 17,50 |
Mag ik als volwassenen ook van de kinderkaart bestellen?
Dit is mogelijk. De prijs voor volwassenen blijft dan wel € 35,95
Reserveren
Moet ik reserveren of kan ik ook zo binnenlopen?
Reserveren is wenselijk en aan te raden, maar niet verplicht. Houdt er wel rekening mee dat het kan dat wij die dag volgeboekt zijn en geen plek meer voor je hebben.
Hoe kan ik reserveren bij jullie?
Uw reservering voor Brasserie Bij Ons ontvangen wij graag online. Als je toch liever telefonisch je reservering door wilt geven, dan kan dit iedere dag tussen 14:00 uur en 17:00 uur.
Ik heb een tafel voorkeur, kan dit?
Wij doen ons uiterste best om tafelvoorkeuren te honoreren. Echter kunnen wij geen tafelvoorkeuren garanderen. Vermeld je voorkeur bij je reservering zodat wij hier rekening mee kunnen houden. Nogmaals, beloven kunnen we niet, maar we doen zeker ons best!
Hoe moet ik mijn reservering annuleren of wijzigen?
Annuleren of een wijzigingen doorvoeren kan je heel eenvoudig via je bevestigingsmail doen. Als je dit toch liever telefonisch door wilt geven, dan kan dit iedere dag tussen 14:00 uur en 17:00 uur.
Ik heb al gereserveerd maar een persoon is verhindert om te komen, of er komt een extra persoon mee. Moet ik dit doorgeven?
Graag. Op deze manier kunnen wij er voor zorgen dat jullie tafel correct klaarstaat als je arriveert. Zeker als er een extra persoon meekomt. Het is namelijk niet vanzelf sprekend dat je tafel ruim genoeg is voor een extra persoon.
Dit kan je heel eenvoudig aanpassen via je bevestigingsmail. Als je dit toch liever telefonisch door wilt geven, dan kan dit iedere dag tussen 14:00 uur en 17:00 uur.
Kan ik een tafel op het terras reserveren?
Dat is mogelijk. Dit kan je tijdens het plaatsen van je online reservering kiezen of telefonisch doorgeven. Houdt er wel rekening mee dat wij dan binnen geen plek voor je vrijhouden. Mocht het weer dan niet meezitten, dan is er geen garantie dat je naar binnen kunt verplaatsen.
Is het mogelijk om met een grote groep te komen eten?
Ja t/m 20 personen kan je zelf de reservering plaatsen als er nog capaciteit is voor die datum. Wil je met meer dan 20 personen komen, dan kun je het beste even contact met ons opnemen.
Hebben jullie een reservelijst?
Ja. Op de dagen dat wij volgeboekt zijn kan je je inschrijven op onze wachtlijst. Je krijgt dan bericht zodra er een tafel beschikbaar komt.
Cadeaubon
Hebben jullie cadeaubonnen?
U kunt bij ons een proefpas bestellen. Hier kunt u zelf uw gewenste bedrag invullen.
Welke dinerbonnen accepteren jullie?
Het beste kan je kijken op de site van je desbetreffende dinerbon. Staan wij hier als restaurant tussen, dan kan je daarmee betalen in ons restaurant.
Zorg wel dat je weet welk bedrag er op je dinerbon staat, dit kunnen wij niet voor je achterhalen.
Algemene vragen
Hoe kan ik bij jullie betalen?
Als particuliere gast kunt u bij ons met de pin en contant betalen. Biljetten van 200 euro nemen wij helaas niet in, in verband met de stortingskosten.
Als zakelijke gast kunt u bij ons op factuur eten. Wij ontvangen dan graag, vooraf gaande aan het diner:
- Naam bedrijf
- Adresgegevens
- Telefoonnummer
- Bedrijfsmail waar de factuur heen gestuurd mag worden
Na afloop van het diner ontvangen wij graag een handtekening op de rekening ter akkoord.
Kunnen wij apart afrekenen?
Tot en met 6 personen kan je bij ons apart afrekenen. Het is helaas niet mogelijk om dit met een gezelschap boven de 6 personen te doen omdat dit voor ons teveel tijd in beslag neemt.
Is jullie restaurant rolstoel toegankelijk?
Ja. Onze locaties zijn rolstoel toegankelijk. In Silvolde en Elst beschikken wij ook over een minder valide toilet. Het is voor ons wel prettig als je dit alvast wilt aangeven bij het maken van de reservering, zodat wij rekening kunnen houden met je tafel in het restaurant.
Zijn huisdieren welkom in het restaurant?
Huisdieren zijn uitsluitend op het terras toegestaan, binnen in ons restaurant helaas niet. Met uitzondering van hulphonden.
Is er een kinderhoek aanwezig?
We beschikken niet over een kinderhoek. Wel hebben wij placemats met daarop een bordspel.
Ik wil graag werken bij jullie, waar kan ik solliciteren?
Je kan heel eenvoudig via onze pagina ‘Werken bij Ons’ solliciteren. Of stuur een mail naar info@bijonseten.nl met daarin je CV en motivatie brief.
Staat jouw vraag er niet bij?
Neem dan gerust contact met ons op